Powered By Blogger

20 Mart 2015 Cuma

Yves Rocher

Selam herkese bugün güneş tutulması olayına şahit olacağız hatta şu anda başlamış olması lazım.Tabi ki çıplak gözle güneşe bakmayı denemeyin;)
Yves rocher'in ürünlerini sevdiğimi biliyorsunuz artık sanırım=)
Gestes D'ınstıtut  (gözenek sıkılaştırıcı yüz maskesi) : İçindeki nane özüyle cildime ferahlık veriyor bu bildiğimiz soyulan maskelerden sürüp 15 dakika bekledikten sonra sanki deri gibi soyuyorsunuz ama ince bir şekilde sürmezseniz çabuk kurumuyor.Daha sonra cildinize uygun bir tonik ve kremle olayı bitiriyoruz.Eğer cildiniz karma veya yağlı ise matlaştırıcı özelliği var ayrıca düzenli kullanıldığın da gözenekleri gözle görülür şekilde sıkılaştırıyor.Seviyorum bu ürünü.
Les Plaisirs Nature (Vücut Losyonu) : Vücudumun her yerine kullandığım mis gibi hindistan cevizi kokan cankuşum benim.=) Vücudumuzun da bakıma ihtiyacı olduğunu unutmamalıyız benim cildim kuru o yüzden hergün kullanıyorum.Kokusu evi sarıyor o derece de=) 

Daha sonra görüşmek üzere hafta sonu memlekete gideceğim için aklım da olanları paylaşmaya çalışıyorum.Hepinizi öpüyorum görüşmez üzere..



2 yorum: