Powered By Blogger

16 Mart 2015 Pazartesi

Maskara

Selam! Bugün severek kullandığım maskarayı ele almak istedim.
Rimmel London 'un Accelerator benim aşkım olur kendisi bayıla bayıla kullanıyorum =)Kolay kolay akma yapmıyor, kirpikleri tek tek ayırıyor tatmin edici bir siyahı var.Bulaşma ve dökülme yapmıyor Silikon ve ince uzun taraklı bir fırçası var bu yüzden minik kirpikleri bile başarılı şekilde boyuyor.
Ve Flormar'ın Crazy Look serisinden Primer'ı(maskara bazı) kirpikleri dolgunlaştırmak,hacim vermek ve uzunluk sağlamak için rimelin daha etkili olmasını sağlıyor.Kirpikleriniz kısa ve kıvrılmıyorsa bu ürüne şans verin derim.
Kaşlarımın kusuruna bakmayın kuaför zamanım gelmiş =) Sonuç bu şekilde ve ben tek kat sürdüğüm halde böyle ;) Sizinde kirpik yapınıza uygun ise denemeye değer.

Saygılar diliyorum görüşmek üzere.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder