Powered By Blogger

18 Mart 2015 Çarşamba

Parfümlerim

Merhaba bugün istanbul da hava yaz gibi değil mi oysa ki bizi çok pis kandırıyor dikkat edin bu aralar çok salgın var.
Bu aralar ben de galiba hasta olacağım gibi memlekete gideceğim ya o yüzden hastalık peşimden gelecek galiba:( Neyse bugün canlarımla tanıştıracağım sizleri=) ben tam bir baharat ve odunsu koku hastasıyım şekerli kokular bana göre değil çiçek kokuları ise eh işte olabilir.Ama en sevdiklerim odun-baharat herkes kullanamayabilir ağır geliyor olabilir ama ben yaz günlerin de bile kullanıyorum o derece=) gelelim içeriklerine soldan sağa;
 Zara(EDT): Çiçeksi bir koku bergamut,vanilya,misk, şakayık yazın ağır gelebilir kış için mükemmel.Fiyatı da gayet uygun.
Roberto Cavalli(EDP):Pembe biber, Afrika portakal çiçeği, vanilya, benzoin, tonka fasulyesi.Buna bayılıyorum çantamdan ayırmam.
Yves Rocher Ming Shu(EDP) :Okyanus çiçeği,Sandal ağacı ve Biber içeriyor.
Yves Rocher So Elixir (EDP): Aslında bu parfüm de şeker kokusu var ama odunsu daha cok baskın Yasemin,Paçuli ve Tonka fasülyesi
Avon Oustpoken(EDP):Yaban mersini,Ahududu,Yaban çileği,Sümbülteber,Siyah deri. Bu kokuyu da sevmiştim ama beni çok bayıyor.
Secret Emotions Vücut Spreyi - Kiss of Passion notları; Mexican Vanilla, Sweet Caramel ve Gardeni migrosta görüp almıştım duştan sonra bütün vucüduma sıkıyorum oh mis=)

Aslında benim vazgeçilmez aşık olduğum parfüm Channel Coco Mademoiselle ölüyorum resmen o kokuya bir de Yves Saint Laurent'in Manifesto'su beni benden aldı fakat işe girip çalışana kadar dur demeliyim kendimi yoksa eşim boşayacak beni =) 
Peki ya sizin çantanızdan ayırmadığınız favori parfümünüz nedir?
 Eğer yazımı beğendiyseniz beğen butonuna bamayı unutmayın öpüyorum .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder