Powered By Blogger

17 Mart 2015 Salı

Note Cosmetics

Tekrardan merhaba aslında belki de boşu boşuna yazıyorum ama olsun=) Eşim çocuğu oyun parkına götürmüşken yazmak istedim=)Note ürünlerinin çok sevildiğini hepimiz biliyoruz benim de severek kullandığım ürünleri var tabiki de işte onlar .


Terracotta Powder ışıltılı bir pudra pigmentasyonu oldukça iyi ister yüzünüze tamamen uygulayıp pırıl pırıl gezin isterseniz aydınlatıcı olarakta kullanabilirsiniz.Seçim size kalmış.
Mattıfyıng extreme wear foundation(SPF15)güneş koruma faktörü var eğer cildiniz de kızarıklık varsa kapatıcılığı oldukça iyi cildiniz karma veya yağlı ise tam size göre bir fondoten fakat kuru ciltler için önermiyorum.Evet çabuk kuruyor fakat bulaşma yapıyor o yüzden üzerinden pudra geçiyorum.İlk aldığım 4 numaraydı yani aslında satış temsilcisinin kafama girmesiyle yaptığım en büyük yanlıştı elimin üzerinde denediğim için ve ışıkların da aldatmasıyla normal geldi fakat gün ışığına çıktığım da aman allah ım dedim =) resmen solaryuma girmiş gibi oldum ki buğday tenliyim siz düşünün.Hemen gidip açık rengini aldım bazen akşam dışarı çıkarken ikisini karıştırarak kullanıyorum.Çok bereketli 1 pompa sıktığınız da bütün yüze yetiyor bira yoğun yapılı bir ürün çünkü.
İşte ikisinin de renkleri bu şekilde .Fiyatı oldukça uygun internette fiyatı 27TL bence bir şans verip deneyin derim;) 

Hepinizi öpüyorum görüşmek üzere..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder