Powered By Blogger

12 Mart 2015 Perşembe

Makyaj ürünleri

Merhabalar size (size diyorum da galiba kendime yazıyorum neyse) =) özellikle geceleri yazıyorum ki sabah uyandığınız da yazılarımı okuyun diye=) Bugün severek kullandıklarımın bir bölümünü ele almak istedim bakalım nelermiş?
The balm mary lou aydınlatıcısını artık bilmeyen kalmadı sanırım ben özellikle göz pınarlarıma,kaş altı kemik kısmına,elmacık kemiklerime aslında yüzümde hangi bölgemi aydınlatmak istiyorsam oraya kullanıyorum tabi ki kullanırken abartırsak disko topu gibi oluruz=) o yüzden ölçüyü çok iyi ayarlamak lazım. 
Sephoranın çift taraflı fırçasını indirimde yakalamıştım benim için gayet kullanışlı allıklarımı angled kısmıyla, pudra ve bronzerlarımı ise büyük tarafla yapıyorum şu zamana kadar kıllarında dökülme hiç yaşamadım umarım yaşamam da =) Kılları yumuşacık ve rengine bayılıyorum.
The balm Hot Mama gerçekten ateşli bir annecik o =)Altın ışıltısı olan pembe ve şeftali tonların da pigmentasyon oldukça fazla olduğundan çok az bile sürseniz yetiyor diyebilirim.Ben bu allığı kullanınca göz makyajı yapmıyorum bile bi maskara yetiyor gayet şirin duruyor.
Bahama mama bronzer'ı ben kontür işlemim de kullanıyorum içerisinde ışıltı sim falan olmadığından güzel sonuç alıyorum.
İşte bu şekilde 1 kere sürdüğüm halde duruşuna bakın oldukça yoğunlar.



The balm Shady Lady/Luscious Lani adlı tekli farın yapısı yumuşak ve kadifemsi nude tonlarda tek başına bile oldukça güzel duruyor ayrıca kaş altına da aydınlatma amaçlı kullanabilirsiniz şayet ben öyle yapıyorum.

Mac Melba allık hem mat hemde soft aslında şöyle ki coral yani mercan rengi ve hafif pembe tonlar içeriyor pigmentasyondan bahsetmeme gerek yok her halde oldukça sağlam.Yaz aylarında biraz bronzlaştığınız da kullanın derim cidden çok şeker ve doğal duruyor.Vazgeçilmez allıklarımdan birisi diyebilirim.

Yves Rocher far fırçası hem yoğun makyajlar da hem de hafif far uygulaması için ideal fırçanın bombeli kısmı farı yoğun bir şekilde sürmemize yarıyor istersekte fırçanın tamamıyla farı göze yayabiliyoruz.Fırça midilli kılından yapılmış birazcık sert ama kullanımı gayet kolay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder