Powered By Blogger

7 Mart 2015 Cumartesi

Şampuanlar

Merhabalar öncelikle yeni başladığım için hatalarım olabilir şimdiden affola=) 
Gelelim konumuza ilk olarak sizlere kullandığım saç bakım ürünleri ve şampuanlarımı konu almakla başlayacağım.

1.Sırada olan  L'oréal Absolut Repair onarıcı şampuan 500 ml Saç pulcuklarını düzleştirir; incelen, yıpranan ve kırılan saç tellerini onarır ve korur.Yani aslında tamda benim saçımdan bahsediyor saçlarım çok işlem gördüğünden dolayı kuaförümün bana tavsiye ettiği şampuan. Kokusu çiçeksi(bergamut ve armut) çiçeksi kokuları sevenler için gayet güzel.Gelelim sonuçlarına benim için hüsranla sonuçlandı neden bilinmiyor ama saçlarımı yağlandırdı o yüzden kullanmayı bıraktım=) Her yerde bulamayabilirsiniz güvendiğiniz kuaförlerden temin edebilirsiniz;)

2.Sırasa olan Yves Rocher Hamamélis 3&1 Bildiğiniz üzere Yves Rocher bitkisel kozmetik üzerine gerçekten uzman işinin ehli diyebiliriz ürünlerini gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz çünkü hayvanlar üzerinde test yapmayan markalardan birisi.Gelelim şampuana tüm saç tipleri için saçlara parlaklık veriyor yumuşatıyor ama yine de boyalı saçların yıkama sonrası kreme ihtiyaç duyuyor benim öyle olmuştu ama maalesef çok sevdiğim bu şampuana hamileyken midem bulanmıştı o günden beri kullanamıyorum:( 

3.Organix Biotin&Collagen full dolgunlaştırıcı ve uzatıcı şampuan 385ml. Ve ben hayatımın şampuanını bulmuş bulunuyorum şu anda kullandığım şampuan aşık oldum diyebilirim kokusuna yapısına sonucuna ohh bebeğim heyecanlandım anlatırken =) İlk başta sülfat ve paraben içermemesi beni çeken şey olmuştu.Tüm saç tipleri için, daha ilk yıkamam da saçlarımı dolgunlaştırdı miss gibi kokusu etrafı saracak.İçerisinde bulunan vitamin biotin saçların daha hızlı uzamasını sağlıyormuş? Bakalım bunu zamanla göreceğiz=) Gratis, Watsons, bazı eczanelerden de temin edebilirsiniz.Bence denemeye değer;) 

4.Kérastase Resistance 250ml Vita-Ciment 3-4
Vita-Ciment hücreler arası yapılandırıcı çimento görevi görüyor.Çok aşırı yıpranmış,işlem görmüş,uçları çatallaşmış saçların kullanabileceği mucize diyebilirim evet biraz pahallı ve sadece seçkin kuaförlerde bulunuyor.Kokusu da oldukça güzel benim saçlarım da gayet başarılı sonuçlar elde ettim.Şampuanın şişesi küçük ama konstantre bir ürün fakat baya pahallı olduğu için almakta güçlük çektiğim için üzülerek değiştirdiğim ürün.Eğer saçlarınız dediğim gibiyse gidin alın ve kullanın diyorum.


Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum baya uzun bir yazı olmuş yaww=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder