Powered By Blogger

5 Mart 2015 Perşembe

Deneme bir kiii =)

Selaammlarr herkese, ilk önce hepinize baştan söyleyim bu normal bir insan blogu gibi bir şey olmayacak sanırım =) Ben kim miyim? Ben 30 yaşında hayatının Bahar'ını yaşayan tazecik bir anne (ah ne de tazeee) mutfakta şef,ev işlerin de prof olmuş (bunu şu renklerle bu derecedeydi galiba hmm evet) asıl mesleği estetisyen olan ama şu anda ufaklık yüzünden evde bağlı kalan bir bayaanım =) Sanırım bende sizlerle kendi edindiğim tecrübelerimle birlikte bazı şeyler paylaşacağım elime yüzüme bulaştırmazsam tabi ki =)Şimdilik hepinize kocaman öpücükler yolluyorum umarım benimle kalırsınız beybiler eğlenceli olacak ;)

                                                                                                  Kiss Kiss

2 yorum:

  1. beybiler gelmeye başladı, ben geldim, sen de blog dünyasına hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim beybi sende hoş geldin dünyama =)

      Sil